dengarkan bersama aku menulis bukan kerna nama


Bukan Kerna Nama. Jangan kau dengar puisi dusta Kerna dia.


Viral Suami Yang Berharap Istri Meninggal Duluan Alasannya Bikin Haru

Kita sama semuanya sama.

. Kita sama semuanya sama. Dengarlah wahai teman dengarkan bersama. Dan menyatakan kasih sayangku.

Jangan kau pandang bibir yang manis Kerana dia bisa menghancurkan Jangan kau pandang wajah yang indah Kerana dia bisa meracunmu korus Dengarlah hai teman Dengarkan bersama Aku menulis bukan kerna nama Kerna sifat kasih Pada sesama insan Dan menyatakan kasih sayangmu. Kerna sifat kasih Pada sesama insan Dan menyatakan kasih sayangku Kita sama semuanya sama Apa yang ada. Bukan Kerana Nama Jangan kau pandang bibir yang manis Kerana dia bisa menghancurkan Jangan kau pandang wajah yang indah Kerana dia bisa meracunmu korus Dengarlah hai teman Dengarkan bersama Aku menulis bukan kerna nama Kerna sifat kasih Pada sesama insan Dan menyatakan kasih sayangmu Kita sama semuanya sama Apa yang ada hanyalah kehidupan.

Dan menyatakan kasih sayangmu. Jangan kau pandang bibir yang manis Kerana dia bisa menghancurkan Jangan kau pandang wajah yang indah Kerana dia bisa meracunmu chorus Dengarlah hai teman Dengarkan bersama. Kerana dia bisa meracunmu chorus Dengarlah hai teman.

Dengarkanlah puisi di pusaka yang telah turun menurun hari ini. Dan menyatakan kasih sayangku. Jangan kau pandang bibir yang manis Kerana dia bisa menghancurkan Jangan kau pandang wajah yang indah Kerana dia bisa meracunmu korus Dengarlah hai teman Dengarkan bersama Aku menulis bukan kerna nama Kerna sifat kasih Pada sesama insan Dan menyatakan kasih sayangmu Kita sama semuanya sama Apa yang ada.

Kerana dia bisa menghancurkan. Kita sama semuanya sama. Aku menulis bukan kerna nama.

Saturday April 24 2010. Jangan kau pandang bibir yang manis Kerana dia bisa menghancurkan Jangan kau pandang wajah yang indah Kerana dia bisa meracunmu chorus Dengarlah hai teman Dengarkan bersama Aku menulis bukan kerna nama Kerna sifat kasih Pada sesama insan Dan menyatakan kasih sayangmu Kita sama semuanya sama Apa yang ada hanyalah kehidupan Jangan kau dengar. Jangan kau pandang wajah yang indah.

Dengarlah hai teman Dengarkan bersama Aku menulis bukan kerna nama Kerna sifat kasih Pada sesama insan Dan menyatakan kasih sayangmu Kita sama semuanya sama Apa yang. Jangan kau pandang wajah yang indah. Bukan Kerana Nama J angan kau pandang bibir yang manis.

Aku menulis bukan kerna nama. Aku menulis bukan kerna nama. Dengarlah hai teman dengarkan bersama.

Dengarlah hai teman Dengarkan bersama Aku menulis bukan kerna nama. Kerana dia bisa menghancurkan. Aku menulis bukan kerna nama.

Dengarlah hai teman dengarkan bersama Aku menulis bukan kerna nama Kerna sifat kasih pada sesama insan Dan menyatakan kasih sayangku Kita sama semuanya sama Apa yang ada hanyalah kehidupan Jangan kau dengar puisi dusta Kerna dia merosakkan jiwamu Dengarkanlah puisi di pusaka Yang telah turun menurun hari ini Dengarlah hai teman. Dengarkan bersama aku menulis bukan kerna nama kerna sifat kasih pada sesama insan dan menyatakan kasih sayangku kita sama semuanya sama apa yang ada hanyalah kehidupan jangan kau dengar puisi dusta kerna die merosakkan jiwa mu. Am g jangan kau pandang bibir yang manis dm am kerana dia bisa menghancurkan am g jangan kau pandang wajah yang indah dm am kerana dia bisa meracunmu c g dengarlah hai teman c g dengarkan bersama dm am aku menulis bukan kerna nama c g kerna sifat kasih c g pada sesama insan dm am dan menyatakan kasih sayangmu e am kita.

Jangan kau pandang bibir yang manis. Jangan kau pandang Bibir yang manis Kerna dia biasa menghancurkan. Jangan kau pandang wajah yang indah.

Kerna dia bisa menghancurkan Jangan kau pandang wajah yang indah Kerna dia bisa meracunmu. Jangan kau pandang bibir yang manis kerana dia bisa menghancurkan jangan kau pandang wajah yang indah kerana dia bisa meracunmu chorus dengarlah hai teman dengarkan bersama aku menulis bukan kerna nama kerna sifat kasih pada sesama insan dan menyatakan kasih sayangmu. Jangan kau pandang bibir yang manis.

Aku menulis bukan kerna nama teringat aku dengan lagu Papa Rock Ramli Sarip Aku Menulis Bukan Kerna Nama lirik lagunya seumpama perjalanan kehidupan aku selama ini. Bukan Kerana Nama Ramli Sarip. Jangan kau pandang wajah yang indah Kerana dia bisa meracunmu.

Kerana dia bisa menghancurkan. Dengarkan bersama Aku menulis bukan kerna nama Kerna sifat kasih Pada sesama insan Dan menyatakan kasih sayangku Kita sama semuanya sama Apa yang ada hanyalah kehidupan Ini hanya satu kehidupan Hanyalah satu kehidupan Jangan kau alas hatimu itu Dengan secebis warna kehitaman Dialah seperti anai-anai Lambat-laun hancurlah dirimu Dengarlah hai teman. Aku menulis bukan kerna nama Kerna sifat kasih Pada sesama insan Dan menyatakan kasih sayangku Kita sama semuanya sama Apa yang ada hanyalah kehidupan ini hanyalah satu kehidupan Hanyalah satu kehidupan Jangan kau alas hatimu itu Dengan secebis warna kehitaman Dialah seperti anai-anai Lambat laun hancurlah dirimu Dengarlah hai teman.

Dengarkan bersama Dm Am Aku menulis bukan kerna nama C G Kerna sifat kasih C G Pada sesama insan Dm Am Dan menyatakan kasih sayangmu E Am Kita sama semuanya sama E Am Apa yang ada hanyalah kehidupan Am G Jangan kau dengar puisi dusta. Apa yang ada hanyalah kehidupan. Dan menyatakan kasih sayangmu.

Dengarkan bersama Dm Am Aku menulis bukan kerna nama C G Kerna sifat kasih C G Pada sesama insan Dm Am Dan menyatakan kasih sayangmu E Am Kita sama semuanya sama E Am Apa yang ada hanyalah kehidupan Am G Jangan kau dengar puisi dusta Dm Am Kerana dia bisa merosakkan jiwamu Am G Dengarkanlah puisi di pusaka Dm Am Yang telah. Aku Menulis Bukan Kerna Nama. Kerna sifat kasih pada sesama insan.

Aku menulis bukan kerna nama. Kerna dia merosakkan jiwamu. Bukan Kerna Nama Jangan kau pandang bibir yang manis Kerana dia bisa menghancurkan Jangan kau pandang wajah yang indah Kerana dia bisa meracunmu korus Dengarlah hai teman Dengarkan bersama Aku menulis bukan kerna nama Kerna sifat kasih Pada sesama insan Dan menyatakan kasih sayangmu Kita sama semuanya sama Apa yang ada hanyalah kehidupan.

Apa yang ada hanyalah kehidupan. Kerana dia bisa meracunmu. Aku menulis Bukan Kerna Nama.

Kita sama semuanya sama. Jangan kau dengar puisi dusta. Kerana dia bisa meracunmu korus Dengarlah hai teman.

Ini hanya satu kehidupan. Am g jangan kau pandang bibir yang manis dm am kerana dia bisa menghancurkan am g jangan kau pandang wajah yang indah dm am kerana dia bisa meracunmu c g dengarlah hai teman c g dengarkan bersama. Jangan kau pandang Wajah yang indah Kerna dia bisa meracunmu.

Kredit buat Abang Ramli Sarip. Dengarlah hai teman Dengarkan bersama Aku menulis bukan kerna nama Kerna sifat kasih Pada sesama insan Dan menyatakan kasih sayangku Kita sama semuanya sama Apa yang ada hanyalah kehidupan. Bukan Kerana Nama Lyrics.

Yang pastinya aku menulis bukan kerana nama. Aku menulis bukan kerna nama Jangan kau pandang bibir yang manis.


Indonesian Translation Archives Indonesianpod101 Com Blog


Ramli Sarip Bukan Kerana Nama Live Youtube


So I Married The Anti Fan By Kim Eun Jeong


1


Koleksi Kod Gitar Ramli Sarip Bukan Kerna Nama


Lirik Lagu Pdf


Koleksi Kod Gitar Ramli Sarip Bukan Kerna Nama


Adab Berdoa 1 Lirihkan Suara Allah Maha Mendengar


Ramli Sarip Bukan Kerana Nama Live Youtube


Lirik Dan Chord Lagu Bukan Kerana Nama Sweet Charity


Viral Suami Yang Berharap Istri Meninggal Duluan Alasannya Bikin Haru


Koleksi Kod Gitar Ramli Sarip Bukan Kerna Nama


Bukan Kerana Nama Ramli Sarip A Romzi Zone Lirik Mania


Allah Maha Mengetahui


Bukan Kerana Nama Lyrics By Ramli Sarip Jangan Kau Pandang Bibir


1


Aku Tak Marah By Djokolelono


Koleksi Kod Gitar Ramli Sarip Bukan Kerna Nama


Allah Maha Melihat

Related : dengarkan bersama aku menulis bukan kerna nama.